HTML

kalauz-hu-logo.png

népszerű KKV-hirdetőhely

- naponta 10-12 000 látogató

- havonta 500 000 oldalmegtekintés

- ingyenes alaphirdetés 5 perc alatt

- minihonlap fillérekért

- elsőbbség a keresőben

- kényelmi csomagok

- látogatottságnövelő extrák

Kicsit bővebben

Hirdetőoldal - akár ingyen?

facebook

A kalauzos hirdetőoldalak augusztusi szépségversenyére több mint 30 weboldalt neveztek be a felhasználóink. A zsűritagok az értékelés során számos tanulságot fogalmaztak meg, amit megosztunk e hasábokon mindenkivel, akit érdekel.
 

Először a "feketeleves"
(ezen legyünk gyorsan túl)
 
Akadt, aki figyelmetlen volt, vagy félreértette a kiírást. Nem a kalauzos hirdetőoldalát, hanem saját céges honlapját nevezte be. A kiírás a kalauzos hirdetőoldalak között hirdetett versenyt, ezért a zsűri az illető kalauzos hirdetőoldalát értékelte, de az sima alapprofil volt minimális tartalommal, így sikerre nem számíthatott.
Akadt, aki - helyesen - a kalauzos hirdetőoldalát nevezte be, de csak alapprofilt hozott létre, azon túl semmit nem tett a siker érdekében. Nem bővítette tartalommal, képekkel, hasznos információkkal, látványelemekkel a hirdetőoldalát. Így ő is a rangsor legalján végzett.
 
Általános tanulság
 
Aki megelégszik a minimális alapadatok közlésével, nem számíthat nagy sikerre! Sem a szépségversenyben, sem a vevőkért folytatott napi versengésben! Látogatókra és vevőkre leginkább az számíthat, aki kalauzos hirdetőoldalát értékes információkkal, látványos képekkel, vevőcsábító ajánlatokkal dúsítja. Erre valók a prémiummodulok, amelyekbe szövegeket, fotókat, videót, letölhető fájlokat, bannert, lineket lehet felrakni.
 
Most jön a dicséret
(erről sokkal szívesebben írunk)
 
Szerencsére a benevezett hirdetőoldalak többsége tartalmas és látványos volt.  Különösen az első tíz helyezett kiválasztása okozott nehézséget a zsűrinek. Tíznél többen érdemeltek volna jutalmat, ám a kiírásnak megfelelően a kalauz.hu nyitóoldalán, a Kiemelt oldalak között csak tíz helyet tudtunk kiszorítani a legeslegjobbak számára. (Egyszerre maximum 20 kiemelt oldalra kötünk szerződést, ennek a felét kapták most meg a szépségverseny nyertesei.)
Hát akkor nézzük, mit is tudtak a legjobbak, amivel elnyerték a zsűri tetszését és pontjait!
 
  1. Ügyesen használták a prémiummodulokat.  Ezekkel tették tartalmassá és látványossá - vevőcsalogatóvá - a hirdetőoldalukat. Akadt, aki szinte az összes prémiummodult feltöltötte tartalommal. Ezt nagyra értékelte a zsűri. A Logtron Kft. és az RND Kft. például a 10 prémiummodulból 9-et használt. 
     
  2. Tartalmas, informatív hirdetőoldalt raktak össze. Ez az egyik legfontosabb teendő a vevők megnyerése érdekében. A vevőknek értékes információkat kell adni, ami ott tartja őket a weboldalon, és meggyőzi a termék vagy szolgáltatás előnyös tulajdonságairól, a kedvező árakról, a megbízhatóságról stb. E tekintetben a legtöbb pontot kapták: Logtron Kft.,  Mobilpresent Kft., Rőfösbolt, Primula szépségszalon.
     
  3. Látványelemek használata. Akadtak hirdetőoldalak, amelyek fantasztikusan jól használták ki a kalauzos modulok technikai adottságait és az oldal testre szabhatóságát! Ezek az oldalak látványosak, magukkal ragadóak. Például ilyen a City szépségszalon hirdetőoldala, ami kifejezetten a látványra épít. A képsorozatok és a videó szinte mindent elmondanak a szalonról, a szolgáltatásairól, arról, hogy mit kap, aki felkeresi őket. Professzionális módon illesztett a kalauzos prémiummodulokba látványelemeket a Logtron Kft. oldalának gazdája is (képeket, videót, játékoldalt). Kevés szöveggel is sokat mond - mert fotókkal teszi látványossá magát - a Lá Mama vendéglő hirdetőoldala.
     
  4. Jó marketingmegoldások. Ezt is fontos szempontként értékelte a zsűri, hiszen minden kalauzos hirdetőoldalnak az a célja, hogy vevőket szerezzen. Jó megoldásnak tartotta a zsűri például a Mobilpresent Kft. hirdetőoldalán az Újdonságok, Ajánlat, Akció című menüpontokban az akciós termékfotókat, Hegedűs Ildikó grafológus hirdetőoldalán az ajándékutalványt, a Rőfösbolt esetében pedig a letölthető ajándékutalványt. Ezek egyszerű és nagyszerű marketingfogások. A Fribért Kft. a hirdetőoldalába egyenesen egy mini webáruházat épített be, ahol akciós áron termékeket lehet választani, kosárba rakni, megrendelni. 
     
  5. Egyedi ötletek, megoldások. E tekintetben kiemelte a zsűri a Fribért Kft. és a Logtron Kft. hirdetőoldalát. Az előbbit az oldalba épített webáruház megvalósításáért, az utóbbit pedig az egyik menüpontba (aloldalba) illesztett online játékért, amivel el lehet játszogatni akár egy órahosszáig is. Mindkettőt érdemes megnézni, kipróbálni - és utánuk csinálni...! 

Általános tanulságok:

Bebizonyosodott, hogy a kalauzos weboldalépítő eszközökből nagyon látványos, nagyon informatív és vevőcsábító hirdetőoldalakat lehet összerakni!

Javasoljuk minden hirdetőoldal-tulajdonosnak, nézze meg a hivatkozott oldalakat, lesse el a jó ötleteket, és valósítsa meg a saját hirdetőoldalán mindazt, amit saját üzletének fellendítése érdekében hasznosnak ítél! Ezeket az ötleteket, megoldásokat szabadon át lehet venni!

Íme a versenyben résztvevő egyik hirdetőoldal-tulajdonos véleménye:

 


Tisztelettel:
Pálmai Ferenc
Ügyvezető Igazgató
MobilPresent Kft.

 

Üdvözlet mindenkinek, és sikeres kalauzos hirdetéseket!

Lovászi József
főszerkesztő
kalauz.hu team 

 

Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a hirdetőoldalak szépségversenyében. Nagyon örülök, hogy a nyertesek között tudtam teljesíteni a szépségversenyben. Persze ehhez Önök adták a kezembe az eszközöket, én csak éltem a lehetőségeimmel.

Mindenkinek ajánlom, hogy hozza létre az oldalát, mert nemcsak szépségversenyt lehet vele nyerni, hanem ügyfeleket is. Nálam már bizonyított tény.

komment

süti beállítások módosítása