HTML

kalauz-hu-logo.png

népszerű KKV-hirdetőhely

- naponta 10-12 000 látogató

- havonta 500 000 oldalmegtekintés

- ingyenes alaphirdetés 5 perc alatt

- minihonlap fillérekért

- elsőbbség a keresőben

- kényelmi csomagok

- látogatottságnövelő extrák

Kicsit bővebben

Hirdetőoldal - akár ingyen?

facebook

 
Tisztelt Szerkesztőség!

 
Nekem nagyon tetszik a kalauz.hu oldala. Gyorsan és egyszerűen szerkeszthet bárki egy önálló honlaphoz hasonló, hatásos hirdetőoldalt.
 
Az oldal szerkesztéséhez nyújtott segítség, a kedves törődés a szerkesztőség részéről nagyon jól esik, és szükség is van rá. Máshol ezt nem tapasztaltam. A jobbnál jobb ötletekről nem is beszélve, amit a hírlevelek tartalmaznak, mint pl. hogy mit tehetünk az oldal látogatottságáért, vagy a még hatékonyabb marketingért.
 
Szerintem a kalauz.hu egy barátságos, kreatív ötletekkel teli közösségi oldal, ahol néha egy kedves „Manó” be-besegít! A Google optimalizálásban is nagy segítséget tud nyújtani.
 
Én személy szerint nagyon köszönöm a főszerkesztő közvetlen segítségét is. Többször fordultam már hozzá problémával, mindig gyors és részletes segítséget kaptam.
 
Ha megengedik, lenne egy javaslatom az oldal még népszerűbbé tételéhez!
 
Mivel ez egy közösségi oldal, jó lenne, ha lehetőség lenne rá, hogy bizonyos szempontok szerint (név, cím, e-mail cím, tevékenységi kör, esetleg alkalmazottak száma, árbevétel, stb) legyűjtéseket lehessen végezni. Akkor ugyanis a jelen lévő vállalkozások egymással is tudnának kommunikálni, ami nagy üzleti lehetőség lenne számunkra. (Pl. lépéselőny.hu) Hiszen mi, a kalauz.hu oldalon jelenlévők is lehetünk egymásnak potenciális ügyfelei.
 
Akár úgy is el tudnám képzelni, hogy egy elkülönített boxba léphetne be az, aki ebben részt szeretne venni, és hajlandó a vállalkozásáról több adatot megadni.
 
Köszönöm a lehetőséget, hogy elmondhattam a véleményemet, és további sikeres munkát kívánok!
 
Juhászné Horváth Erzsébet
ügyvezető
 
RND Üzletviteli Szolgáltató Kft.

2040 Budaörs, Törökbálinti u. 42/B.
+36-20/3777-179
rndinfo@uzletvitelitanacsadas.com
www.uzletvitelitanacsadas.com
Kalauzos hirdetőoldal: http://www.kalauz.hu/rnd_uzletviteli_kft
 

komment

süti beállítások módosítása