2013 júliusában egy ágyneműket forgalmazó webshop tulajdonosa LÁTOGATÓÖZÖNT – vagyis Google Adwords kampányt – rendelt nálunk.
A webshopjának (www.casatex.hu) ezt megelőzően naponta 8 látogatója volt (havi 240). Azt kérte, egy „Látogatóözön” kampánnyal növeljük meg a potenciális vevők számát.
A Google Adwords hirdetési kampányt július 4-én indítottuk. Már az első napon közel 100 látogatót tereltünk a webshopra. Olyanokat, akik azon a napon ágyneműt kerestek a Google-ban.
Némi finomhangolást követően 150-170, a hónap végén pedig már 200 látogatót hozott naponta a kampány.
Vagyis egy hónap alatt 15-20-szorosára emeltük a webáruház látogatóinak számát.
Kifejezetten olyan látogatókat vadásztunk le a webáruház számára a Google első oldalairól, akik éppen olyan terméket kerestek az Interneten, amit a webshop forgalmaz.
Őszintén szólva tudnánk több érdeklődőt is vinni a weboldalra, de a tulaj napi 2000 Ft költségkeretet engedélyezett. Ebből az összegből ennyi látogatóra futja.
Amúgy egy kattintásért - vagyis egy potenciális vásárlóért - a hónap elején még 35, a végén már 10 Ft alatti összeget kellett a Google-nak fizetni. Vagyis ahogy beáll a kampány, emelkedik a látogatók száma, csökken az egy érdeklődőre jutó költség.
Ugyanezt bármikor, bárkinek meg tudjuk csinálni.