Július végén már írtunk arról, hogy látogatóözönt idéztünk elő egy hazai kisvállalkozás ágyneműket forgalmazó webshopjának oldalain, ugyanis közel 4000 látogatót tereltünk a Google első oldalairól a webshopba az addigi 240 érdeklődő mellé.
Augusztusban az "egyszemélyes webshop" szabadságra ment, egyébként is nyári holtszezon volt (ez meglátszott a júliusi rendelésszámon is).
Szeptemberben folytattuk a Látogatóözön kampányt. És természetesen jobb eredményeket értünk el, mint júliusban.
Itt a két hónap összehasonlítása. A kék vonal a látogatók, érdeklődők, potenciális vevők számát, a narancs színű a rendelések alakulását mutatja.
Az eredmény szeptemberben: 6600 látogató és közel 50 online rendelés. Ha hozzátesszük, hogy a webshopnak a mi látogatóözönünk nélkül havonta 240 nézője volt, az eredmény magáért beszél.
Érdekel, hogyan csináljuk? Te is kérsz látogatóözönt? Kattints ide!