Ezúttal egy orvos-házaspár két prémiumszintű minihonlapját mutatjuk be. Két különálló minihonlapot készítettünk, mindkettőt látogatottságnövelő extrákkal láttuk el, többek között 500 000 banner-megjelenéssel növeljük a látogatottságát.
Dr. Daróczi János szemész főorvos úrnak van saját honlapja, de mellette minihonlapot nyitott a Kalauz.hu-n, ami rásegítő, látogatottságnövelő szerepet játszik. Kalauzos minihonlapja megtekinthető itt:
Daróczi főorvos úr ötletes, figyelemkeltő, jól megjegyezhető megnevezést talált ki a szemgyógyító kifejezéssel. Marketing-szempontból igazi telitalálat ez az elnevezés.
Míg ő szemész és természetgyógyász, neje, Dr. Jakobi Krisztina bőrgyógyász, kozmetológus és természetgyógyász. Szintén van weboldala, de fontosnak érezte, hogy jelen legyen a Kalauz.hu nagyforgalmú keresőjében is, méghozzá prémiumhirdetőként. Prémiumoldala itt tekinthető meg:
a bőrgyógyász-természetgyógyász
Mindkét prémiumoldal szerepel a Kalauz.hu nyitóoldalán is, a kiemelt oldalak listáján.
És végül a két bannerhirdetés! Mindkettőt a Kalauz Szerkesztőség készítette. Összesen félmilliószor fog megjelenni a következő hetekben, hónapokban a Kalauz.hu napi 8-12 ezer látogatójának. Feladata a két bannerhirdetésnek, hogy az orvosházaspár saját honlapjára terelje azokat az érdeklődőket, akik rákattintanak.