HTML

kalauz-hu-logo.png

népszerű KKV-hirdetőhely

- naponta 10-12 000 látogató

- havonta 500 000 oldalmegtekintés

- ingyenes alaphirdetés 5 perc alatt

- minihonlap fillérekért

- elsőbbség a keresőben

- kényelmi csomagok

- látogatottságnövelő extrák

Kicsit bővebben

Hirdetőoldal - akár ingyen?

facebook

Újabb hirdetői vélemények a Kalauz.hu hirdetőoldal használhatóságáról:

"Teljes mértékben elégedett vagyok az oldallal, soha semmilyen problémám nem volt vele. Munkám során jó hasznát vettem eddig." 

T. Ágnes Anna

"Nagyon-nagyon tetszik az oldal. Örülök, hogy ráakadtam az oldalra. Látványos, sikeres hirdetéseket lehet feladni. Nagyon tetszik, hogy fényképeket lehet csatolni. Kicsit nehezen sikerült regisztrálni, de most már megy minden. Nekem sikerült elérnem, amit akartam."

B-né H. Éva

komment

süti beállítások módosítása