Megszületett a döntés! Bemutatjuk a prémiumprofil-verseny győzteseit. Tanulságok mindenkinek...
Őszintén be kell vallanunk: a zsűri igen nehéz helyzetben volt, amikor arról kellett döntenie, hogy a 2010. november-december hónapban zajló prémiumelőfizetői versenyben résztvevő hirdetőoldalak közül kik legyenek a kategórigyőztesek. (A versenyfelhívás itt olvasható)
A leglátogatottabb és a legnépszerűbb hirdetőoldal kategóriájában a közönség döntött, az eredmény egyértelmű volt:
A leglátogatottabb hirdetőoldalnak a Magnetermed bizonyult. Ezt a prémiumoldalt 2010. nov. 1-dec. 31. között 1199 alkalommal tekintették meg, ami azt jelenti, hogy havonta átlagosan 600 látogatója volt. Gratulálunk!
A vásárló ügyfelek körében legnépszerűbbnek a Mobilpresent Kft. hirdetőoldala bizonyult. A versenyző prémium-oldalak közül ezen olvashattuk a legtöbb elégedett vásárlói bejegyzést, szám szerint 15-öt. Gratulálunk!
A legtartalmasabb, leglátványosabb, legkreatívabb kategóriában azonban nehezen született meg a zsűri döntése. Tény, hogy a tartalom, a látvány és a kreativitás nem választható szét egymástól. Akinek a hirdetőoldala kreatív, az egyúttal tartalmas és látványos is, és fordítva. Ezért a zsűri úgy döntött, nem kategóriánként hirdet győzteseket, hanem a legkiemelkedőbbeket jutalmazza.
A zsűri és a közönség által leges-legjobbnak ítélt hirdetőoldalak:
Kínai ételek házhoz szállítása
Rendkívül tartalmas, látványos és kreatív hirdetőoldal. Példát mutat arra, hogyan lehet közvetlen értékesítésre használni egy kalauzos prémium-oldalt. Külön tetszik, hogy kínai népzenét lehet az étlap böngészése közben hallgatni. Az ételek készítéséről szóló videó nagyon jó ötlet, mert betekinthet a vevő a kulisszák mögé, meggyőző és növeli a megrendelőkben a bizalmat.
Tartalmas, értékesítésre orientált, látványos hirdetőoldal. A legtöbb elismerő vélemény ezen az oldalon olvasható a vásárlóktól. Ez nagyon hasznos, mert hitelessé teszi azt, amit az oldalon olvasnak az újabb és újabb érdeklődők. Szinte biztos, hogy aki mobil prezentációs eszközt keres, érdeklődéssel fogja tanulmányozni a hirdetőoldalon látható kínálatot, és vásárolni fog.
Bizonyíték erre a Mobilpresent Kft. ügyvezető igazgatójának véleménye a tavaly nyári profil-szépségverseny után: "Mindenkinek ajánlom, hogy hozza létre a saját prémiumoldalát, mert nemcsak szépségversenyt lehet vele nyerni, hanem ügyfeleket is. Nálam már bizonyított tény." Pálmai Ferenc ügyvezető igazgató, MobilPresent Kft.
Ez is kiemelkedően tartalmas hirdetőoldal. A menürendszer aloldalain rengeteg értékes információt kapnak, akik a Magneter nevű gyógyító eszköz iránt érdeklődnek. Az oldal külön értéke a videó, ami szakértő orvosok segítségével, közérthetőren és részletesen bemutatja a termék működését, használatát, várható eredményét. Ezt az oldalt tekintették meg a verseny ideje alatt (november-december hónapban) a legtöbben: pontosan 1199 megtekintést számoltunk össze a két hónap alatt.
Célratörő, látványos, tartalmas, fiatalos stílusú hirdetőoldal. Nagyon jók a menürendszer aloldalai. A meggyőzéshez itt is hasznos eszköz a videó. Külön tetszett, hogy a munkatársak saját arcukat adják a hirdetőoldalhoz, ez növeli a bizalmat a lehetséges újabb vendégek körében.
**********
A győztesek tehát:
Kínai ételek házhoz szállítása
Style Hair Club
Mobilpresent Kft.
Magnetermed
Gratulálunk! A jutalom mindegyiküknél ugyanaz: ahány hónapra prémiumelőfizetésük volt a verseny ideje alatt, annyi hónap prémiumbeállítást kapnak most, ingyen.
A tanulság minden kalauzos hirdető számára:
a tartalmassá, látványossá bővített, prémiumelőfizetéssel működő hirdetőoldalak sokkal több érdeklődőt és vevőt vonzanak, mint az ingyenes alapprofilok.